Solsken - och ett och annat orosmoln

2009-04-13 @ 19:52:30
Jag vet inte hur många gånger jag har sagt detta, men: jag är tillbaka!
Det har hänt en hel del sen sist, men för att göra en lång historia kort - för på en månad hinner det hända en hel del - tar vi det mest intressanta. I punktform.

  • Varit på bio och sett Män som hatar kvinnor. Filmen var bra. Väldigt bra för att vara svensk!
  • Skrivit högskoleprovet - kände mig enormt vilse ett tag.
  • Jobbat.
  • Varit på synundersökning. Kommit underfund med att jag ser grymt dåligt. Blivit med glasögon (tv:n är väldigt skarp nu för tiden).
  • Varit på en jävla massa möten. Alla samma vecka. Hur lyckades jag med detta?
  • Haft bror på middag. Slagit bror i GH. Blivit kicklad till döds... säkert som hämnd. (Okej, nästan kicklad till döds i alla fall - har dock tur då det är få som lyckas med detta).
  • Haft årets första Segwaytur - i solen. Väldigt mysigt. :)
  • Haft kärleksproblem. Eller egentligen inte jag, men jag fick dras med det i alla fall. Det är i alla fall slut nu - och Åse, jag skrattar inte åt det än...
  • Fått en dolk i ryggen. Som vreds om ordentligt.
  • Firat påsk: påskägg, påskmiddag, påskmust, mojitos, GH, Singstar, återfall av förkylning (tjoho).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0