Dagens mest avtändande killar:

2009-08-08 @ 23:01:19

Här kommer min Topp 3 på dagens mest avtändande killar:

Bronset tar mannen som hade illgrön frottéskjorta med korta ärmar - ja, ni läste rätt, illgrön frotté!

Silver tar mannen med en stor tatuering på halsen föreställande en spindel, ingen man jag skulle vilja mysa med direkt utan att ge ifrån mig ett skrik varje gång! ;)

Och första platsen och det hedersamma guldet går till mannen med de LÅNGA naglarna. De flesta var mellan 1,5-2 cm långa (från där nageln "släpper huden" kan man väl säga), förutom ena lillfingernageln som måste varit minst 3 cm. Äckligt och EXTREMT avtändande. Huuuh!



Kommentarer
Postat av: Cärolajn

mums för tatuerade killar camilla!! speciellt synliga nu har han nog hamnat på fel lista tror jag :P

2009-08-11 @ 13:06:12     URL: http://caroline-wood.blogspot.com
Postat av: Nina

Jag antar att det var killar du såg när du stod i montern?? ;)

2009-09-15 @ 23:31:02     URL: http://mongobongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0