Full rulle men imorgon tar jag semester!

2009-08-20 @ 15:54:24
Står med dunkande huvudvärk i montern, men det funkar det med. Har ju mått värre så, varför inte? Det har varit full fart hela dagen, telefonerna har ringt varma och köerna har varit lååånga (sorry, men vi jobbar på så fort vi kan!)

Igår köpte jag en bärbar dator. Tjoho! Var tvungen att tvätta igår kväll så hann inte mer än att packa upp den och krama om den lite. Så nu vill jag sluta och springa hem! För den teknikintresserade så är det en HP DV2-1010 och den är svart och blank och jättefin (Carros Barbro är nästan lika fin! ;))



Imorgon jobbar jag bara halvdag (sjuk skönt bara det) och sen åker jag och mamma mot Riga. Där väntar fyra stjärnigt hotell och massage, god mat och dryck. Jag kommer vara hur utvilad som helst när jag kommer tillbaka till stan på tisdag (åter på jobbet på onsdag).

Nu ska jag pyssla om kära gamla montern lite, den har ju bara en levnadsvecka kvar av säsong 2009, sen blir den utröstad i örådet (läs Gallerians centrumledning). Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0