Jul och nyår.

2009-12-30 @ 22:15:34
Julen har kommit och gått och nu är det snart dags för nyår. Min jul var helt okej, först med lite julmys och julklappsöppning med Linnea på jobbet. Jobbdagen var lugn och gick ändå rätt så snabbt, sedan blev det bussen hem, Kalle Anka och lite pyssel innan bror min kom hem. Julbord, efterrätt, mys, prat och sedan mer julklappar.
Ingen direkt julkänsla infann sig, trots all snö, men jag hänger inte läpp för det - det kommer ju fler julaftnar. Haha!

Mellandagarna på jobbet har varit kolugna. Inte hänt något speciellt direkt. Har däremot på fritiden letat lite medryttarhästar och kanske har en (egentligen två för en) på gång. Än så länge ser allt bra ut, har haft lite mailkontakt med ägaren, verkar vara en toppenhäst och läget är hyffsat. Lämnade mitt telefonnummer på mailen idag, så hon lär väl ringa inom kort. Glad och nervös alltså.

Imorgon är det nyår. Party, party och sedan lånar jag brors lägenhet över natten. Vart närmare dit än hem och bror firar i Götlaborg, så passar kanon. Funderar på om jag orkar släpa med mig mitt PS3 till jobbet och sedan till honom innan kvällen, för att ha något att göra dagen efter (spel+film). Är osäker på om jag kommer åt något nätverk där och hans tv-kanalutbud är väl inte heller något att hurra för. Har ju dock lite filmer på min bärbara, men 12" är ändå inte så mycket. Någon som har ett förstoringsglas att låna ut kanske? Hihi.

Nej, ska ta en snabb kopp te och sedan blir det att kasta ihop lite grejor som behövs imorgon och övermorgon innan det blir sänggång. Ska ju orka upp så jag inte missar den korta arbetsdagen imorgon (det vore ju vääääldigt trist).

Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0