November i bilder

2009-12-04 @ 22:28:36



Hihi, Dennis och jag slog vad om vad lådan innehöll - jag vann! Hade ju dock en klar fördel då jag själv beställt det och hade ganska bra koll på när leveransen skulle ske. Sen vettefan varför de levererade till FC och inte butiken!?



Bio med Linnea och Nina (500 days of Summer). Totally alone i salongen - i alla fall till en början.



Fann Carro i Veckorevyn (nr 24).



Träningsvärk, dagen efter beachvolley. :)

  

Nya hemsidan kom upp. Före och efter.

Julskyltningen kom upp, efter en del små problem.



Resan hem som tog 100 år.

  

Stockholm International Horse Show med Rebecka. Några riktiga galningar medverkade!


Nej, nu börjar Idol igen. Sen väntar sängen. November tog i alla fall slut där, nu är det december, tjohooo (eller något)!


Kommentarer
Postat av: caroline

HAHA nej jag är inte pinsam :P johan va ju med i Solo nu va det min tur i VR ;)

2009-12-06 @ 02:55:24     URL: http://caroline-wood.blogspot.com
Postat av: caroline

Han va med i sommras innan han slutade jag tog med tidningen jue .. hur kan du ha missat det?

2009-12-07 @ 18:41:11     URL: http://caroline-wood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0