Rysningar.

2009-12-04 @ 22:04:33
Erik - Run to the hills
Tove - The greatest love of all

Yes, Idol ikväll, fast egentligen skulle jag vilja ligga i sängen och snusa. Gallerianfesten vart inställd för mig igår, tråkigt, men jag mår inte alls bra. Imorgon är det Christmas Comedy på Intiman och på måndag sista dagen på beachvolleykursen. Jag vill vara friiiiiisk. Intiman ger jag mig fan på att komma till, men spela beachvolley är ju bara att glömma. Buhu.

Ska se om jag hittar lite roliga bilder i mobilen att pigga upp mig med. Var ett tag sedan jag tömde den, brukar inte bli så jätteofta tyvärr. Finns ju lite bilder fån Globen i lördags med Beck - skojj hade vi och oj vilka minnen vi återupplevde. Underbart!

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0