Snö.

2009-12-17 @ 22:24:33
Massa snö. Snö, snö, snö.

Apropå snö, haha, på bussen påväg hem häromdagen frågar mamma mig:
- Hade vi någon snö förra julen?
- Nej, ingen vit snö! säger jag helt gravallvarlig.

Ja, jag var lite trött. Och det var inte det jag tänkte att jag skulle säga. Det blev lite fel, men kul hade vi i alla fall.

Det är full rulle på jobbet. Julrusch tror jag visst det kallas. ;) Förra året var årets julklapp en upplevelse, men det verkar ha kommit igenom i år, då vi säljer mer än förra året. Kul det! Och kul att folk verkar veta vad de ska ge till sina nära och kära. Jag är inte på långa vägar klar med mina inköp. Får säkert lite halvt panik snart. Men, jag är ledig på måndag, vilket är toppen!

Sitter och kollar på Fringe och det gick precis upp för mig att den serien är så otroligt spännande! Jag såg den första delen av första säsongen när den gick på tv, men när den drog igång igen gick den på så knasig tid att jag inte kunde följa den. Glömde banda in första avsnittet, ingen repris och sen blev det inte mer med det. Kanske måste ta och köpa box?

Nej, nu ska jag slita mig från både dator och tv. Skulle behöva få lite sömn.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0