19 januari

2009-01-19 @ 18:07:22
Jag har precis kommit tillbaka från en vända till posten. Svinkallt ute. Glömde vantarna, vilket inte gjorde saken bättre. Butiken stänger om 4 minuter. Jag slutar om 34 minuter. Tjohooo!

Har inte hänt sådär jättemycket idag. Wallmans hade värsta ruschen. Vi hade ganska mycket också, men ändå, inte på långa vägar lika mycket som Wallmans. Obesvarad kärlek heter förklaringen.

Linnea har fått mig att lyssna på Basic Elements Touch You Right Now och numera är det inte bara hon som går runt och nynnar på den. Hjälp!
Tycker för övrigt vi har varit duktiga idag, INGEN Betapet alls - på hela dan! *Applåder*

Jaja, nu har butiken stängt och jag måste räkna kassan, Linnea kastar lite sura blickar på mig skulle jag tro. :) Men först slänger jag in den förskräckliga-fastna-på-huvudet-låten:




I've got to touch you right now
Try to keep it down
So nobody hears, you need to whisper
Gently in my ears
Everything you'll say, will show me the way

Tralalaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0