Nyårslöften 2009

2009-01-12 @ 14:37:05
Fick ett litet småsurt påhopp (ja, jag överdriver) av en kompis via MSN att jag inte skrivit ner årets nyårslöften i bloggen. Jag har egentligen inte tänkt så långt. Har aldrig riktigt funderat ut några, varken på nyårsafton eller efter. Och ja, jag vet att det är lite småkonstigt när jag har utvärderat förra årets nyårslöften samt förra året över huvud taget. Och ja, jag vet att jag är jättetråkig nu:

Nyårslöften 2009
1.
Vara en bättre människa, både för mig själv och min omgivning. (Kan ju börja med att komma i säng i tid, vilket - bör - resultera i A. jag blir mer utvilad, B. människorna i min omgivning slipper en vresig, sur och tråkig människa.)
2. Körkortet. (Yes, 2009 is the year! Kan ju inte dra ut på det i all oändlighet!)

Och sen, eftersom alla goda ting tydligen ska vara tre:

3. RUMMET. Nu ska det städas. Punkt.

Kommentarer
Postat av: F

Go Camilla, go! :)

2009-01-13 @ 00:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0