Onsdag

2009-01-14 @ 17:18:47
Idag har jag:

* Försovit mig. Tredje gången denna vecka - bu för mig.
* Stavat fel på Arne Hegerfors namn - 2 gånger - då han skulle hämta ut biljetter (pinsamt). Tredje gången gillt - ha!
* Äntligen köpt en ny kalender för 2009 - hurra!
* Med två minuter missat att ringa till tandläkaren. Ajaj!
* Förlorat två gånger på Betapet mot Linnea och Julia. (Och nej, de är faktiskt inte bättre än mig. De F-U-S-K-A-R!)


Idag kommer jag:

* Få en spark i röven av Linnea och Julia för det jag nyss skrev.
* Förmodligen förlora ännu en gång i Betapet.
* Åka hem, äta middag och lägga mig TIDIGT!


Kommentarer
Postat av: Linnea

SPARK!

man kan inte fuska på betapet!

2009-01-15 @ 15:10:24     URL: http://leamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0