Resultat av 2008 års nyårslöften

2009-01-09 @ 11:26:02

God förmiddag! Jag SA ju att det skulle komma, haha.. Ja ja, bättre sent än aldrig va?
 

  • Ta studenten med bra betyg, i alla fall så att jag är NÖJD.
  • - Jo, helt ok! Kunde vart bättre, men det kunde vart sämre också!

  • Ta körkort.
  • - Haha, nepp. Men iår, då jäklar! :)

  • Börja träna lite mer. Gymma?
  • - Ett tag var jag i alla fall duktig, men efter studenten gick det utför! Ooops.

  • Satsa mer på ridningen.
  • - Njae... Det kan jag väl inte påstå att jag gjorde.

  • Leta/skaffa extrajobb + jobb till hösten.
  • - Extrajobb under skolan blev det inget av, men både sommarjobb och jobb till hösten. Jag jobbar ju på för fullt!

  • Ta hand om mig själv bättre. Mindre stress och mer sömn.
  • - Kan väl inte säga att jag legat på topp, men bättre än 2007 i alla fall!

  • Ta hand om omgivningen bättre. Familj. Vänner. Miljön.
  • - Hmm? Kommentar om det någon? Ja, men jo... Det tror jag. Hoppas på det i alla fall! :)

  • Se till att mitt rum är städat och fint (något jag är väldigt dålig på). - Skämtade jag när jag skrev detta? Mitt rum ser likadant ut som för ett år sedan. Fy mig!

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:


    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

            Kom ihåg mig?
    RSS 2.0