Sexvanor, kamelpiss, ett o annat asgarv och fåniga drömmar

2009-01-27 @ 21:33:37
Jaha, dagen idag blev en riktigt rolig dag. Tror jag och Linnea aldrig har skrattat lika mycket förut! :) För att summera en lång dag kort:

  • Wallmans hade ytterligare en toppdag med en försäljning på 71 700 kr (gårdagens låg på 72 170 kr) - fullt upp med andra ord, men det är bara roligt! :)
  • Våra telefoner ringde varma i slutet av dagen, men inte fullt lika mycket som igår - puh!
  • Jag och Linnea provade (på rekomendation från Linneas mamma) ett vietnamesiskt te. Luktade sjukt konstigt och smakade lite lattjo, men drickbart var det. :) Vi ska tydligen dricka fyra koppar om dagen och ska bland annat hjälpa våra tarmar eller vad Linnea nu sa. Minne som en guldfisk!
  • Ja, hur vi kom in på det är ganska långsökt men det hela slutade med mina sexvanor och att jag gillar att få smisk på händerna (nej, jag tänder faktiskt inte på sådant). Match.com nästa va? (HAHAHA!) :D
  • Jag och Linnea packade om och la till lite användbara saker i Sebastians väska. Bland annat lite (läs många) broschyrer vi tyckte han borde läsa samt en "piccoloflaska med alkoholfritt mousserande vin" (snacka arbetsskada!).
  • Jag förlorade på Betapet mot Sebastian. Konstigt, konstigt.
  • Jag och Linnea busade med Sebastians snusdosa (läs David busade) - dock efter att han hade varit på Linneas cigaretter.

    Ja, sen blev klockan 18:00, butiken stängde, vi bommade igen och lät återigen Sebastian smita från kassan. Jag tror nog vi kan säga att jag och Linnea är lite för snälla... eller har ganska hög självbevarelsedrift (för vem vet vad Sebastian kan hitta på om vi säger nej?).
    I vilket fall, tunnelbana och buss hem. Harry Potter fick vara mitt sällskap på bussen då Linnea fortsatte med tunnelbanan mot Gullmarsplan. Och ja, jag är så töntig att jag läser om alla HP-böcker. (Började på bok nummero sex igår... Ooops, vad det går undan!)
    Middag med familjen, ögnade igenom en gammal tidning och fastnade för en annons om byggnadsprojekt i Bagarmossen och Kärrtorp, och blev sedan fast framför datorn i drömmar om en egen lägenhet. Någon som har 1 800 000 kr? :)

  • Kommentarer
    Postat av: Linnea

    Du var mycket bättre på att förklara dagen... haha måste nog länka till dig! haha

    2009-01-27 @ 22:28:23     URL: http://leamanda.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:


    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

            Kom ihåg mig?
    RSS 2.0