234,75.

2009-07-21 @ 22:35:00
Det är antalet timmar jag jobbade förra månaden (!). Om jag har haft fullt upp? Ja, det är bara förnamnet.
Jag hoppas på att denna månad blir lite lugnare, hoppas kan man ju alltid och sen får vi se hur det blir. Den nya lönemånaden har i alla fall startat bra, jag har hunnit med:

* The Proposal med mamma.
* Harry Potter med Linnea.
* Besöka frisören.
* Bli lite brunare.
* Shoppat.
* Bokat flyg till London 22-25 august - tjoho! (Ska bara fixa hotell också...)

Och ja, inte så mycket mer faktiskt.



Då jag och Linnea var på Potter igår och jag kom hem mitt i natten har dagen på jobbet varit minst sagt flummig, inte minst de sista timmarna då jag och Andreas låg halvt dubbelvikta av skratt när vi spelade air hockey. Vanligt, sittandes på huk, sittandes på stol, med armarna i kors och med dubbla puckar och "klubbor". Ja, roligt kan man ha på jobbet. :)

Nu ska jag läsa de sista sidorna i boken Maken jag håller på och läser (späääännande ju!) och sen tackar jag för mig och går och lägger mig.
Hej och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0