Gröna Lund

2009-07-11 @ 00:29:20

Titta! Jag är redan tillbaka så här tidigt! (Rekord?)

Efter montern idag blev det lite butik hit och lite Fun City dit. Harry Potter-tvillingarna kom och besökte oss och åkte med på en Segwaytur; därmed myntades det nya uttrycket:

"Gör som Harry Potter - åk Segway. It's maaagic!" som ursprungligen kommer från "Gör som Benjamin - åk Segway. Kanonkul!"

Yes, på det här jobbet har vi kul! Jobbet idag avslutades med en Segwaytur (ej med tvillingarna tyvärr) och därefter stängde vi ihop montern och lekstugan på rekordtid. 19:15 var vi ute och påväg mot Gröna Lund för lite after work. Tjoho, vad kul vi hade! Helt klart roligast var Insane, som vi åkte två gånger. Första gången åkte jag med en liten okänd parvel som frågar innan start:

"Vilken tror du är värst, Fritt Fall Tilt eller Insane?"
"Insane" svarar jag, varpå han säger "Aj då!". Hahahaha. Så jävla skönt! :)

Sen bar det av. Jag skrek och magen pirrade och jag undrade vad fan jag gett mig in på, men kul var det. I slutet av kvällen åkte vi en gång till och då satt jag bara och gapskratta (förutom i de  värsta kurvorna där jag var knäpptyst). Normalt? Jag vet inte.

Nu väntar sängen och imorgon ännu en jobbdag.
God natt och tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0