På jobbet!

2009-07-10 @ 11:01:04
Japp, jag jobbar och japp, jag bloggar under arbetstid. Fy mig! Men, det är så lungt här i Gallerian att jag mest står och stirrar ut i tomma luften. Jag har dammat av hela montern (duktig jag är!), fyllt på med broschyrer (tills broschyrerna tog slut), rättat till alla skyltar, tagit av presenning och kapell från bilen (och fått damp på presenningen) och ja.. Sen fanns det inte så mycket mer att göra. Har kollat vad som behövs hit ut och sagt till om det, svarat på lite mail... Mm.
Sen har jag garvat lite åt Carros och min konversation på MSN, japp, här står jag och garvar i min ensamhet (folk måste tycka jag är dum i huvudet eller något!):

♥Caroline Wood säger: idag e d gröna lund på schemat
Camilla säger: tjohoo! vilka ska med härifrån butiken? du, jag...? (isabell kunde inte, julia är ju sjuk, johan borta) kommer hanna och linnea?
Camilla säger: förresten! har vi någon rabatt på entré och åkband? vi säljer dem ju för sjutton! :D
Camilla säger: är wallmans där? fråga fråga! :D
♥Caroline Wood säger: nope
Camilla säger: ska de inte komma idag? varför??
♥Caroline Wood säger: nej till rabatt heheh
♥Caroline Wood säger: nej jag mena nej till wallmans
♥Caroline Wood säger: hahah
Camilla säger: nu hänger jag inte riktigt med?
♥Caroline Wood säger: inte jag heller
Camilla säger: hahahaha

Ja, en vanlig dag på jobbet inne i Gallerian alltså... (Fast en väldigt lugn sådan!) :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAH liite IQ befriade får man vara ibland :P

2009-07-14 @ 22:16:08     URL: http://caroline-wood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0