Solen skiner = uuuunderbart!

2009-06-26 @ 23:29:15
Jag vet jag vet jag vet. Jag är urusel. Fy mig! Min ursäkt är mycket jobb, galet mycket jobb. Och är man ansvarig så är man = bajs för fritid. Men men, leva livet har jag tid med också, fast på mitt eget lilla vis. :)

Idag har jag jobbat, butiken hela förmiddagen och eftermiddagen tillbringades ute i solen på Segway. Var en abonnering från Wenner-Gren Center till Djurgården, mysigt mysigt. Hann med att fixa det sista i inköpningsväg till Vivis och Adams inflyttningspresent också, så ska sätta mig och pyssla lite nu tänkte jag. Sen ska jag försöka komma i säng också, men sitter uppe till mammut och papput är hemma. Gissa vad? De flög idag! På första försöket också - vad är oddsen för det? De tyckte det var underbart fint! :)

Imorgon blir det lite sovmorgon, sen upp och fixa till sig för att dra till Väsby och Vivis och Adams nya lya och inflyttningsfest. Kvällen tänker jag tillbringa i en ballong. Yes, jag ska flyga! Jippiyeyy! :) På söndag väntar jobb (surprice), montern och Fun City ska hållas öppna - välkommna. Hoppas på att få tid över för att slå min tid på bilsimulatorerna. 59 sekunder, jag SKA ner på 54-55 sekunder i sommar. Peppar peppar!

Ha en fortsatt toppenkväll!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0