Efterlysning!

2009-05-24 @ 22:29:21
Min vanliga otur: Igår hittade jag en jacka från Roxy på Ellos/Josefin Josefsson. Kom på att mamma har beställt därifrån från en massa år sedan och fortfarande får hem rabatterbjudande och eftersom jag är lite smått pank så här i slutet på månaden skuttade jag glatt iväg för att kolla om hon hade fått något. Hittade reklam med 50% rabatt - great tänkte jag och la upp planer på att beställa hem jackan idag, söndag.
Så idag så klickade jag in mig på Ellos efter att ha satt på datorn - enbart för att upptäcka att jackan var slut i min storlek. #¤&(/#)(=!

Varför, varför, varför, ska det alltid vara så för? Titta vad fin jackan är:



Så, nu till en liten fråga:

Vet du vart man kan beställa denna jacka i storlek M, då den är slut hos Ellos? Help me - I'm in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0