Idag är igår imorgon.

2009-05-06 @ 22:05:51
Idag har jag:

* Blivit golvad av en hund. En valp dessutom.
* Fått skäll och gett skäll.
* Bölat till Greys Anatomy.
* Skrivit 400 inlägg i denna blogg.
* Fått besök av Linnea.
* Jobbatjobbatjobbat.
* Blivit trött på GH för att bonuslåten jag vill spela aldrig dyker upp.
* Slösat bort en del pengar.
* Gått en hel del.
* Skrattat åt någon och med någon.
* Upplevt lite av Storstockholms kriminella sida.
* Köpt och skickat glassogram till två stackars kunder.
* Sett en hel del män i uniformer. 
* Levt livet.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vam har gett dig skäll?

Vem är kriminell?

Och varför gråter du?



Jag har inte skrikit på dig iaf. Jag är inte dum och gör kriminella saker, och jag gör verkligen inte så du gråter!



Så nu får du allt ta och förklara! BUMS!



(stick i väg daggmask...)

(för här kommer pippi långstump...)

(i need som hotstuff baby this evening...)



Titta jag sjunger ju till och med för dig! (eller dom kanske bara sitter fast i mitt huvude sen i fredags)

2009-05-09 @ 22:58:46     URL: http://metrobloggen.se/hellome

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0