Open up your mind and see like me:

2009-05-24 @ 22:20:44
Oj, vad den här veckan har gått fort! Här kommer en liten kort update:

Måndag: Sjukling. Var hemma. Kaos vart det på jobbet, men men...
Tisdag: Hemma då med.
Onsdag: Back at work. Kände mig inte på topp, men det var skönt att vara tillbaka istället för att ligga och deppa hemma. Redde ut lite saker som hänt måndag och tisdag, men annars tycker jag de nya klarade sig toppen! Great work, tjejor! :)
Torsdag: Butiken var stängd, men hade en långtur under eftermiddagen. Tog sovmorgon och mötte sedan upp Linnea, Carro, Isabell och Johan på jobbet. Turen gick bra och efter det mötte jag och Linnea upp Milena och Björn för en glass i Gamla stan. Vi hamnade tillslut i Kungsträdgården med prat och cider. Mys!
Såg ballongerna på vägen hem och blev sjukt flygsugen.


Ballongerna (de är där borta, jag lovar!).

Fredag: Jobb som vanligt. Hann med en hel del småjobb, bl a brände Johan och jag över 3 000 kr på Bolaget (piccoloflaskor till presentboxarna) och så blev alla Segways rena och fina.
Mamma var på spaweekend med vänner så pappa och jag hade lite myskväll hemma. Jag somnade dock ganska så fort i soffan efter att ha sett Berg flyttar in. Runar och Carina var förövrig nere i Velam och red vilket var lite roligt. :)
Lördag: Gjorde inte ett dyft? Soffpotatis hela dagen med Lost, Robinson (varför åkte Erik ut för? Blää!) och filmen Sunshine.
Söndag: Idag då. Haft fullt upp: klippt gräsmattan, gjort och smaskat i mig tårta, solat (var kom solen ifrån?), tvättat, läst bloggar och blablabla. Nu har jag planer på att vara lite social med familjen, bädda sängen och sen sussa gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0