Vitt vin, ballonger och shopping

2009-05-31 @ 23:07:32
Så var helgen slut, typiskt att det ska gå så fort ibland! Det här har jag gjort under helgen:

Fredag: Jobbade fram till 19, Linnea kom och mötte upp mig på jobbet och sedan tog vi en promenad till Söder där vi satte oss på Cozy och åt middag, drack vin och pratade. Därefter tog vi en promenad tillbaks till City och så småningom tunnelbana och buss hem var för sig. (Tack för en trevlig kväll, gumman!)

Lördag: Städade, duschade och åkte in en snabb vända till stan, åt glass och vände sedan tillbaka mot Nacka och jobb. Träffade Åse och co, fixade och donade inför kvällens flygning och drog sedan ut mot Lidingö och Grönsta. Fixade med ballong tillsammans med Tore, Svante och Fredrik samt alla passagerare. Flög till Skå flygfält, hamnade bakom lås och bom - trassligt värre! Det löste sig tillslut, men sent vart det. Kom hem strax efter halv två och var i säng strax före tre. Puh! Kul hade vi i alla fall! :)


Åse och Ludde. :)

Söndag: Sov länge. Mamma väckte mig och frågade om jag ville följa med henne och pappa och kolla på motorcykel (till pappa) samt möbler till köket. Valde att sova vidare. Vaknade, gick upp, ordnade med frukost och bänkade mig vid tv:n. Såg Robinson som pappa varit snäll och bandat in och blev skitförbannad när inspelningen bröts precis innan sista rösten. Gah! Duschade och åkte sedan in en vända till FORUM NACKA. Köpte present till mamma, samt bikini, topp och kofta till mig. Väl hemma vart det lite vitt vin innan bror kom på besök för middag och en massa babbel.

Imorgon är det måndag och ny jobbdag samt Stefanies första dag. Trevligt med lite nytt folk! :) Och nästa vecka börjar Julia - tjoho! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0