091124

2009-11-24 @ 22:27:53
Oj, vilken bloggtorka jag har haft, ingen motivation alls! :(

Snart dags för sängen, men tänkte väl berätta lite kort hur dagen har varit. Har mått konstigt hela dagen i princip - magknip (mensvärk), huvudvärk, hängig, trött och blablabla. Jag och Linnea har tillbringat större delen av dagen i butiken med att skylta OM julskyltningen som rasat ner efter förra veckans pyssel. Okej, hela skyltningen har inte rasat ner - så dåliga är vi faktiskt inte - men grangirlangerna. Knepiga det där! Fint blev det i alla fall, igen, och MYCKET finare än grannen (börjar på W och slutar på hobby).
När butiken stängde kilade jag över till lekstugan, tog lite kunder och bommade sedan igen stället. Hem, middag och sedan dator där FarmVille (oj, vilken nörd jag har blivit), bloggar och musik till det väntade.

Känns som om jag borde skriva något om beachvolleykursen jag börjat på, så: Det är skitkul, det är stundtals skitjobbigt och igår var bästa träningspasset hittills. Tjo!

Många har skrivit om att det idag är en månad kvar till jul. Visst har jag också tänkt på det, men mina tankar snurrar mer iväg till hur konstig denna julen kommer att bli. Med bror i Affe så är det bara mamma, pappa och jag kvar här hemma. Ja, övriga släkten finns ju såklart också, men inga vi brukar fira julafton med (undantag då jag var mindre och farmor fortfarande levde, eller den julen då bror och pappa var borta på andra håll och mamma och jag åkte ut till farbror Ebbe och Soile). Hmm, kanske kan bli något av denna jul i alla fall. De som lever, får se!

Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0