Dagens...

2009-11-08 @ 22:53:18
frågor, funderingar och konstateranden.

1. Lägenheten jag ville ha såldes för 775 000 kr. I veckan fick jag ett lånelöfte på 400 000 kr, med egen insats på 100 000 kr och månadshyran får max ligga på 3 000 kr. Var fan hittar man en sådan lägenhet någonstans?

2. Mina naglar rök idag, under väntade tunna sköra naglar. Buhu. Jag saknar mina långa fina!

3. Imorgon ska jag börja spela beachvolleyboll (därför rök naglarna). Jag är halvt förkyld. Hur ska det gå ihop?

4. Jag vill börja läsa någon spännande bok, men finner ingen intressant här hemma (har säkert en 20 stycken olästa). Imorgon kommer jag befinna mig på resande fot i minst tre timmar, hmm. Hjälp?

5. Jag är så jävla otränad, omuskulös och lat. Onyttig är jag också.

6. Jag är trött och nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0