Lägenhet.

2009-11-04 @ 21:23:24

Igår gick jag och mamma på visning av en lägenhet jag aldrig kommer att få. Men oj, vad jag är kär i den! Titta bara vad FIN den är:



Totalrenoverad 1:a på 40 kvm. Helkaklat badrum med golvvärme, badkar och plats för tvättmaskin. Jättefräscht kök med köksö. Balkong!
Nä, det blir till att leta vidare, för nu VILL jag flytta hemifrån.

Äsch, ska jag vara negativ var den pluttig. Fanns inte plats för att bjuda över familjen på middag, i alla fall inte under vinterhalvåret, under sommarhalvåret kan man ju sitta på balkongen. Rastlösa dagar går man igenom köket, vardagsrummet, sovrummet, hallen och toaletten på 12 steg. Och badrummet som ser jättestort ut på bilden är i själva verket mini.

Men tänk om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0