091023

2009-10-23 @ 22:07:12
Fredag idag. Har varit en ganska så kort dag för mig, men hunnit med en del i alla fall.
Besökte Jannika och fixade mina naglar, så nu är alla hela och rena igen. Jätteskönt!
Åkte in mot jobbet, åt lunch och laddade för möte med chefen - som floppade totalt. Jaja, bättre lycka en annan gång.
Gick för att möta upp mamma, försvann in en snabbis på Ur & Penn och kom ut lite fattigare, men en klocka rikare. Handlade mat, fortsatte hem, fixade middag och sedan bänkade vi oss framför Idol. Under Idol kom jag fram till en sak - jag vill också kunna sjunga! Visst, jag skulle skita på mig av nervositet på scenen framför en massa publik, men vilken känsla det måste vara! Jag hör dock till kategorin Svensson som inte kan sjunga. Tyvärr.

 

Förresten är jag numera brunett, efter ett besök hos frisören igår. Brunetter har roligare, eller hur var det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0