Avslutningsfest 2009

2009-10-04 @ 22:58:23

    

Igår var det avslutningsfest för oss på Upp & Ner. Resulterade i en hel del sprit, skratt och fåniga lekar. Jag hann med både styr- och rattfylla, det ni!
Jag bommade igen Fun City 4:45, då var jag skapligt trött. Taxi hem med sällskap av Elin och sen stupade jag i säng.

Idag var jag tvungen att åka in och jobba. Segwaytur bakis och i bajs-höst-väder (iskallt och duggregn - vi slapp ösregnet i alla fall). Funkar det också, nästa gång följer dock mössa, halsduk och tjocka vantar med.

Imorgon har jag sovmorgon, börjar först 15:00. Ska passa på att fixa mina naglar, med rabatt dessutom - grymt ju!

Nu ska jag krypa ner i sängen med boken. Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Carro aka Hollywood

Ni e hel tokiga !

2009-10-05 @ 10:15:29     URL: http://caroline-wood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0