Jobblördag.

2009-10-24 @ 15:49:24
Imorse vaknade jag med ett ryck vid 9, då mamma kom in och undrade när jag skulle gå. 30 minuter senare skulle jag befinna mig på jobbet. Paniiiiik!
Det blev en jävla fart på mig och en timma och 10 minuter senare rusade jag in på jobbet. 10 minuter efter öppning. Puh!
Jag försover mig nästan aldrig, möjligtvis i en kvart, men det märks inte så mycket. Men fy vilken start på morgonen, hemskt!

Från och till har det varit ganska så hemskt på jobbet (Fun City) idag också, ibland är det inga kunder är och i nästa sekund så här alla här. Jag har precis kommit tillbaka från min lunch och det säger väl något. Nu är det ganska så lungt igen. Skönt, skönare, skönast!

Igår kväll så kom jag på en sak. På lördagar öppnar Gallerian klockan 10:00, söndagar klockan 11:00. Imorgon går vi över till vintertid igen (och sommaren blir bara ett minne blott) och det resulterar i två timmars sovmorgon, tjoho! Det roligaste med detta - hur kan man bli så lycklig över en extra timmes sovmorgon? Hahaha.

Nu pockar jobbet på min uppmärksamhet. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Cärolajn

ahaa du gjorde en carro och kom sent till jobbet :P nice !

2009-10-25 @ 02:17:58     URL: http://caroline-wood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0