Kan inte sova.

2009-10-23 @ 02:20:48
Mitt nattnöje försvann i samma takt som jag läste ut Fatta eld, bok nummer två i Hungerspelstriologin. Det var länge sedan jag fastnade något så enormt mycket för en bok eller en bokserie. Bok nummer ett, Hungerspelen, försvann på två och en halv dag och bok nummer två på tre dagar. (Jises, vad har hänt med mig egentligen? Back to bokslukar-tiden?)
Dumma, att inte bok tre är färdigskriven än - jag skulle kunna sluka den på engelska till och med (och det är grymt ovanligt för att vara jag). Nej, jag får vackert vänta till nästa år då den beräknas (beräknas!!) komma...

Någon som vet en annan spännande-så-in-i-farao-bok som jag kan sysselsätta mig med? Mina fingrar kliar!

En annan glad överraskning är att de ska göra film av böckerna (vad var det jag sa, Linnea?). 2011 beräknas första filmen komma. Jippiyey!

Nej, nu ska jag krypa ner under täcket och sova lite, med eller utan bok så ska det gå, det fanns ju en tid innan böckerna menar jag! Imorgon ska naglarna mina fixas, tjoho, det bästa som finns! Sen väntar ett möte med chefen under eftermiddagen. Huh!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0