Ledig vecka!

2009-10-19 @ 16:37:10
Jag är ledig i hela fem dagar. Skönare än skönast. Bör hinna med sådant som jag i vanliga fall inte hinner med så bra, att ta hand om mig själv och min omgivning (vänner, familj, tvätten och rummet).
Idag har jag ännu inte gjort så mycket, det skvallrar det antal steg jag också gått om - 701 stycken. En tvättmaskin har jag i alla fall satt på och tagit hand om, sedan har det mest varit dator och Hungerspelen bok nummer två, Fatta eld, som jag är helt uppslukad av. Kanske bör pallra mig ut på en promenad och få lite frisk luft och motion? Hmm...


Andra planer denna vecka.
Tisdag: -
Onsdag: Klippa och tona håret. Fika med Vivi.
Torsdag: -
Fredag: Fixa naglarna. Festa?
Lördag: Åter på jobbet.
Söndag: Jobbelijobba.

Ej tidsbestämda planer.
1. Städa, städa, städa!
2. Tvätta.
3. Kolla på vinterjacka och skor. Och jeans.
4. Ny design här kanske? Hmhm.

Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0