Något nytt, något gammalt...

2009-10-28 @ 09:36:07
Det har blivit en del bloggande om jobbet den senaste tiden och här kommer ett till inlägg. :)

Anställningarna till FC är snart klart, skönt tycker jag. Ringde upp en del folk för intervjuer i måndags och igår hade jag och chefen dessa. Går planerna som de ska är det bestämt vilka som ska börja jobba på fredag och vi har en ny anställd som börjar jobba på måndag (och en lite senare i november).
Att anställa nytt folk, alla förberedelser och CV:n, intervjuer - all ruljans runt det, är inte en arbetssyssla som jag är så jätteförtjust i. Har ingen aning om varför, ganska spännande med ny personal egentligen. Just nu vill jag bara att allt ska rulla på som vanligt igen, men jag kommer sakna Nina och Dennis som slutar. Buhu.

Idag kan jag förmodligen koncentrera mig på lite annat än anställningar. Får se om jag kan fixa lite med nya hemsidan, avlasta Åse lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0