Godnatt!

2009-09-24 @ 23:39:26
Hur irriterande det än är att säga, så måste jag faktiskt medge att Scarlett Johansson kan sjunga. Ja, jag har ingen lust att sitta och leta upp den låt som jag tänker på just nu, men hon har i alla fall bevisat det för mig.
Varför det är irriterande? För att det känns som att alla kändisar måste hitta nya grenar för att få mer stjärnstatus. Paris Hilton är väl ett bra exempel på det med filmen House of Wax och sommarplågan Stars are blind.

Jag ska sluta leta låtar på Spotify nu och ta och lägga mig. Har en mardrömsabonnering imorgon, måste gå upp klockan 6 (för andra gången denna vecka). Inte kan jag försova mig heller, enda orsaken till att jag över huvud taget kommer komma upp ur sängen imorgon är att chefen hjälper till med mardrömmen. Gaaah!


Psst! Nej, jag har fortfarande inte lagt över bilderna från Riga från kameran till datorn. Och inte har jag varit så aktiv här över huvud taget heller.
Och tjoho för att min träningsvärk är borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0