Snart är det mat!

2009-09-02 @ 19:34:16
Och inte nog med det, det är första kvällen på LÄNGE som jag kommer sitta och äta tillsammans med min familj. Det knasiga med mitt jobb är att jag kommer hem sent och får sitta och äta själv (blir oftast framför tv:n med sällskap av familjen). Pannkakor blir det, mums fillibabba! :)

Efter middagen blir det snabba puckar, ska hinna byta lakan och tvätta för sedan är det The Bachelorette och True Blood! The Bachelorette har jag inte föjt slaviskt, sett något avsnitt då och då, men man måste ju se vem DeAnna väljer - Jason eller vadhannuheter. Och True Blood, jises - där kommer jag sitta klistrad!

Nu är maten färdig! Tjingeling!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0