To be with you!

2009-09-30 @ 18:03:20
Snart är denna arbetsdag slut och därmed även Carros sista dag på jobbet. Känns konstigt att alla bara försvinner iväg en och en. Vi har ju ändå jobbat ihop ett tag nu. Tråkigt tråkigt!
Vi tänkte ha en liten after work idag, jag, Carro, Linnea och Nina för att, ja vad säger man? Fira att vi äntligen blir av med Carro? Hahaha! Nej, en sista myskväll helt enkelt. :) Middag och bio (Allt för min syster) blir det.

Nu ska butiken bommas igen och kassan ska räknas. Sen ska jag smita iväg en snabbis till H&M för att byta och lämna tillbaka två par jeans.
Tjingeling för denna gång!


Ps. nr 1: Rubriken syftar på Mr Big's låt som går på repeat här inne i butiken idag. Mr Big is da man!
Ps. nr 2: Jag la in mina Rigabilder i datorn igår, så snart kommer en liten sammanfattning om Riga... Förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Carro

Kommer sakna er tokar

2009-10-05 @ 17:35:41     URL: http://caroline-wood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0