21:21.

2010-02-08 @ 21:21:00

Precis ätit middag - korvstroganoff med ris (något jag varit enormt sugen på flera dagar) - och nu är det dags för en kopp te, sedan blir det sänggång.

Jag var duktig och valde bort pizzan till lunch, det blev lasagne och - hör och häpna - sallad! Tomater, grönsallad, champinjoner, gurka och paprika fick följa med "hem" från NK. Var en ganska så lugn dag på jobbet, men full fart i alla fall. Jag och Linnea kom på en nu arbetssyssla, göra en dummiespärm för gröngölingarna i sommar, så vi slipper alla hojtanden och enkla frågor. :) Sen var det alla helgens beställningar, en hel del telefonsamtal, lite mail och så kunderna som kom in i butiken förståss.

Efter jobbet drog jag vidare till Sickla och Friskis&Svettis, inte för att träna utan för att kolla upp hur det ligger med mitt Nacka-Värmdö kort. Jag kunde använda mitt gamla som redan var laddat och klart, så åkte dit lite i onödan. Tur att jag försov mig imorse och inte hann förbi Sickla då, för oj vad jag hade blivit sur! Gick vidare in i köpcentret istället och fann lite gott och blandat, skinnhandskar, underkläder, ullstrumpor... Nu kan jag äntligen slänga min knögliga svarta bh, men känner jag mig rätt lär den ligga kvar i byrålådan som en akutbh eller något, haha. :)

Nu kallnar min kopp med te, på återseende!


Var på väg att få en mindre hjärtattack när jag publicerade och sidan inte ville visas nyss. Backade, ingenting kvar, klickade mig framåt och se där - texten! Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0