Dum dröm och korvstroganoff.

2010-02-09 @ 22:02:06
Natten till idag hade jag en minst sagt obehaglig dröm. För att göra en lång dröm kort: jag hade flyttat in hos bror min och fått ta över hans lilla sovrum, som ligger vägg i vägg med hans stora sovrum. Vaknade under natten och hörde ett och annat ljud från rummet, där både bror och brors flickvän var. Något jag inte har lust att drömma igen, då jag i drömmen inte kunde somna om och tvingades lyssna på deras jävla maraton och inte vaknade jag från drömmen heller. Trevligt. Mycket trevligt.

Igår skrev jag ju om att jag snöat in lite på korvstroganoff, räckte till och med till en lunchlåda;



Eftersom jag bjöd Linnea på lunch igår (lasagnen - stavning?) så kom hon med lunch till mig idag då hon kom in till jobbet efter sitt läkarbesök. Och gissa vad hon hade köpt? Haha! Korvstroganoff, såklart! Jag var lika glad för det, stroganoff är gott ju. :)

Nu ska jag smälla i mig lite glass (förlåt Linnea, men jag lovar att ge järnet på aerobicsen på torsdag) och sedan sova.

/Korvstroganoffgalna Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0