Kvällsnöje.

2010-02-24 @ 20:09:41

Efter ett struligt avslut på jobbdagen, som inte riktigt löste sig (får ta itu med det imorgon), är jag nu äntligen hemma och har fått lite mat i magen. Känner mig trött och sliten, men har en del småfix att göra innan jag ska krypa i kojs.

1. Betala räkning, fick hem en mobilräkning idag och med min historik inom just mobilräkningar (läs påminnelsefakturor, följd 95 spänn extra) tar jag och fixar den på en gång.
2. Bädda sängen, eftersom det inte blev gjort igår.

Detta är ändå sysslor som blir av någorlunda snabbt, vilket är skönt. På köksbordet väntar en oläst Veckorevyn så den får följa med mig till sängs när det blir dags. Så ja, kram och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0