Lördag.

2010-02-13 @ 12:48:18
Vaknade strax före 8 idag och planen var att gå och träna step i Sickla, men icke sa Nicke. Min hals krånglar igen, vilket den har gjort från och till i typ 2-3 månader - I don't get it!? Värst brukar det vara på morgonen, då det gör ont att svälja, känns raspigt och irriterat. Under dagen brukar det försvinna, småhostar lite, men inget mer, är dock röd i halsen... Hur får man det att försvinna? Är det det jävla pisskalla vädret som får min hals att krångla? Luftfuktigheten? Eller är det ett virus som inte vill ge med sig? För någon vecka sedan när jag var ordentligt förkyld besökte jag ju vårdcentralen i Orminge, hon kände på halsen, tittade i halsen och lyssnade på lungorna, allt var okej. Stööööört!
Så istället för att träna bokade jag av passet och gick och lade mig igen. Sedan blev det frukost med melodikrysset och nej, det är inte jag som löser det, även om jag brukar hjälpa till ibland, utan mamma. Nu har hon åkt iväg och handlat, jag har läst lite bloggar, besökt farmen (ja, jag är lite beroende) och ska nu ta itu med de roliga helgsysslorna; tvätta, städa, fixa och dona.

Ikväll ska jag vara lite kulturell, mamma släpar med mig på teater, Hamlet på Stadsteatern inne i City. Är inte sådär jätteförtjust i teater, men kan kanske bli rätt kul i alla fall, den som lever får se!
Och vet ni vad? Imorgon är det hjärtansdagen, min födelsedag, hoho! :) Mina planer: mysa, äta tårta, mysa och sedan möta upp Linnea och Erdem för bio på Heron - Snabba cash!

Nej, dags för hårdhandskarna, här ska röjas! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0