5.

2010-02-07 @ 19:30:32
Veckans knäppaste: Mamma som läste gröna pepparkakshanddukar i sin bok istället för gröna pappershanddukar. Jag förstod inte alls vad mamma tyckte var så konstigt.
Veckans knasigaste: Jag och Åse som lekte Towerbloxx med minifaluballongerna och våra kontorsstolar under en tråkig stund på jobbet.
Veckans konstigaste: Jordgubb och banantuggummi, otroligt konstig blandning för tuggummi, men ganska så gott i alla fall. Smakar lite som frukttuggummi!



Veckans fynd: Höganäs tekanna och tekoppar på rea.
Veckans "aj": Hepatit A-sprutan som gjorde min arm stel och öm.
Veckans träning: Skotta snö, puh!
Veckans mest logiska slutsats: Skulle köpa vin till mamma och pappa och visste inte alls vad jag skulle välja, så fick jag syn på ett vin som hade en häst på etiketten - och (före detta?) hästtjej som jag är fick den följa med hem - ett vin med en häst på etiketten måste ju helt enkelt vara gott!



Veckans duktigaste: Jag och Linnea har köpt gymkort. De lata dagarna är förbi!
Veckans roligaste: Utekväll med Åse, Henning och Fredrik. Schlager med middag på ett ganska så tomt Ett ställe (Dolph var underbar! Hahahaha!), bowling på Kungsholmen och därefter Ett ställe igen med en dans, dans, dans. Trots en kanske 2 glas vin, 4 cider, en jäger och en Flying hirsch (jäger + Red bull) så mår jag ganska så bra idag, dock träningsvärk i benen efter alla dans och skoskav efter för små skor.



Veckans sjukdom: Hosta och halsont som inte riktigt vill ge med sig. Otroligt irriterande!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Måste säga att du har haft en händelserik vecka hehe saknar er tokstollar! Pyss

2010-02-08 @ 21:16:15     URL: http://caroline-wood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0