Alla ting är tre.

2010-01-31 @ 20:22:58
Haft en lugn helg med säng, mys, tv, Robinson, fika, böcker och lägenhetsvisning. Är inte 100% frisk än, men det går framåt och det går bra. Inte tillräckligt frisk för att köpa träningskort och börja träna, vilket är lite tråkigt, men det kommer. För börja träna, det ska jag fan i mig göra!

Under helgen har jag kommit fram till tre saker:

1. Under Robinson när de sista kvällen fick besök av alla utröstade/utslagna och de gjorde pinnbröd blev jag så enormt sugen på att campa. I sommar ska det bli av. Punkt.

2. Lägenhet är bara att glömma tillsvidare. Något jag egentligen konstaterat tidigare, men en liten dröm gick upp för mig när jag hittade en billig lägenhet på Vallavägen. Men den var äcklig och mini och blä, så mammsen och pappsen får dras med mig ett tag till.

3. Istället för lägenhet ska jag koncentrera mig på körkort och när vi ändå är i farten kan vi lika bra ta BE. Så får jobbet lite nytta av mig också. ;) Nu ska det bara bestämmas vilken trafikskola som ska få den stora äran att skola mig, Saltsjö eller Orminge?

Kommentarer
Postat av: Nina

Du ska absolut gå hos Nacka trafikpedagoger och Acke!!! Världens bästa körlärare!! ;)



kramkram

2010-02-05 @ 01:22:06     URL: http://mongobongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0