Nyårsmål 2010.

2010-01-02 @ 23:09:52
Och så blickar vi framåt! Jag har bestämt mig att ha mål istället för löften i år, så kallade nyårsmål helt enkelt, då löften är ganska svåra att leva upp till. Vi får se hur det går helt enkelt!

Mål ett. Ta körkort. (Peppar peppar!)

Mål två. Hitta en egen lägenhet och flytta hemifrån. (Tänk vad skönt att slippa föräldrarnas gnäll på att rummet måste städas. Lägenheten är min och ingen annans. Punkt.)

Mål tre. Ha ett fint och välstädat rum - tills jag får en egen lägenhet vill säga. (Kavla upp ärmarna, fram med hårdhandskarna, dammsugaren, moppen och dammvippan!)

Mål fyra. Sova minst 7-8 timmar varje natt. (Ett lamm, två lamm, tre lamm, fyra lamm, fem lamm... Zzz.)

Mål fyra tycker jag att jag har lyckats otroligt bra med så här långt (minus natten tills idag). Nyårsdagen sov jag otroligt länge, natten till idag kan vi hoppa över (det är väl ändå ganska så naturligt att dygnsrytmen blir lite skev efter nyår?) och imorgon ringer klockan 8:30, om dryga nio och en halv timme alltså. Guldstjärna till mig!

Med det här säger jag god natt och på återseende!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0