Sebastian har jag för mig att han heter.

2010-01-22 @ 13:42:32
Oj, vad sjukt! Gick nyss förbi en gammal klasskamrat till mig utanför på gatan. "Han känner jag igen..." och så trillade poletten ner.
Just runt Gallerian verkar det vimmla av gamla klasskamrater. Maja, som jobbade på Panini förra året, Sofie, som jobbar i någon av Gallerians skobutiker, Jerns tror jag det är. Och nu Sebastian. Alla från årskurs 7-9 dessutom.
Apropå Jerns (och det här är ganska långsökt men ändå - jag kom på det nu) så hade vi en klasskamrat som heter Jens och han var nära kompis med Sebastian.

Riktigt intressant inlägg det här, men för ni som inte orkar läsa - hej i alla fall. Eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0