Sjukling.

2010-01-25 @ 22:55:01
Jag har blivit sjuk. Har varit hemma idag och blir hemma imorgon med. Varit sjuk hela helgen dessutom. Urtrist!

Det roliga med att vara sjuk är att man inser att det inte är så roligt som man faktiskt tror när man är frisk och längtar efter att vara lite sjuk och ligga hemma och slöa. Det är inte roligt i alla fall, ska försöka komma ihåg det till nästa gång.

Här hemma sysselsätter jag mig med filmer. Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, Kalle och chokladfabriken, Blood Diamond, Kalenderflickorna, I know who killed me, Starter for 10 osv. Har även börjat plöja igenom Lost säsong 5 som finns på boxerns hårddisk. Har hört något om att säsong 6 kommer på tv snart? Den som lever får se! :)

Just nu vill jag egentligen bara bli frisk. Vatten, apelsiner och Alvedon börjar bli lite tjatigt. Jag vill tillbaka till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0