Fredag.

2010-03-05 @ 18:00:45
Idag sitter Åse och jag i butiken, då Linnea har tagit en semesterdag och åkt ner till Götlaborg. Dagens vanligaste kommentar måste varit:

- Nehe, har Aftonbladet kanske skrivit något nytt?

Ja, det har varit ganska så dött idag med och svårt att hitta på något att göra. Men vet du, Linnea? JAG HAR DISKAT! 1 pluspoäng till mig. (Tack, tack!) :)

Idag har jag hunnit med (haha) att boka in mig på step imorgon klockan 10:00. Inget jag direkt ser fram emot, måste gå upp klockan 8. Gosh! Vi får se om det blir som sist jag bokade in mig på det passet: ställde klockan, vaknade, gick upp, satte på datorn, bokade av och gick och lade mig igen. Men, jag var faktiskt sjuk då.
Måste typ tvätta gymkläder ikväll, jippi. Annars blir det nog sängen ganska så tidigt, har suttit och gäspat större delen av dagen, blev sent igår.

Snart bommar vi butiken, så, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0