Lista.

2010-03-01 @ 12:30:52

Senaste
Låt du hörde: Neo - Higher
Film du såg: Hm, måste nästan varit Snabba Cash på bio?
Mat du åt: Flingor, mjölk och banan.
Känslan: Ja, det var ju den där känslan av att ha tråkigt.
Resa: London januari 2010.
Glädje: Hihi, läs Mamma Mia-inägget från igår. :)
Dröm: I natt hade jag en helsjuk dröm, men minns inte vad det var tyvärr.
Person du träffade: En kund som hämtade ut biljetter.
Personen du pratade i telefon med: En kund som frågade om en fakturafråga.
Personen du fick sms av: Linnea.
Gången du åt 7-eleven korv: Oj! Minns inte.
Gången du var utomhus: Det var några timmar sedan, rusade som sjutton till banken för att växla.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela, inklusive bror, var på Alla hjärtans dag.
Saken du köpte: Pocketböcker.

Allmänt
Ska bli skoj: Schlagerutgång på lördag.
Ska inte bli skoj att: Sitta själv större delen av dagen.
Sparar till: Egen lägenhet.
Pålägg som gäller: Ost.
Önskar att jag var bättre på: Att ta hand om mig själv och mina medmänniskor.
Dagens dryck: Vatten.
Vad saknar du: Sällskap.
Tre band/artister: Just nu OneRepublic, David Nail och Cheryl Cole.
Vad har du gjort idag: Vaknat, duschat, ätit frukost, åkt i väg till jobbet. Svarat på mail, svarat i telefon, packat, reggat, packat.
Brukar du svära mycket: Nej?
Hur tidigt stiger du upp: Klockan ringer strax före 7 på vardagar och brukar förhoppningsvis komma upp strax efter.
På helgerna: Runt kl 9-12 någongång.
Vad ska du göra ikväll: Tvätta, äta middag, tv, sova.
Hur många timmar sover du per natt: Mellan 6-8 timmar på vardagar, mer på helgerna.
Vem är snyggast i världen: Olika från dag till dag.
Vad är det för veckodag: Måndag.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Humhum... Alla nya människor. Ballongerna.
Favoritplagg i garderoben just nu: Leggings.
Längd: 176 cm.
Vikt: Ingen aning.
Byter gärna garderob med: Någon som har samma storlek som mig själv, blir lite svårt annars?
Byxa eller kjol: Byxa.
Senast utlästa bok: En shopaholic får en syster.
Mitt rum kan beskrivas som: Ostädat och rörigt.
Mig själv med tre ord (just nu): Uttråkad, lite hungrig, lite trött.
Jag tränar: På Friskis&Svettis.
Jag ville bli när jag var liten: Internationell hoppryttare, haha. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0