Monday.

2010-03-08 @ 13:00:43
Det är sooool ute! Jag har riktiga vårkänslor, markisen är ute för första gången i år och jag ser nästan ingen snö alls där jag sitter! Och nu ser jag ingen alls, för en bil står i vägen.
Fan den åkte. Fast, jag behöver ju inte kolla åt det hållet heller...

Tro det eller ej, men jag kom upp och iväg till gymmet i lördags. Step stod på schemat, kul och svettigt, och nu sitter jag här med träningsvärk i vaderna. Men jag ska inte klaga, träningsvärk kan vara ganska så skönt att ha ibland, det är som en liten påminnelse att "nu har jag varit duktig och tränat, jippi-yey för mig".
På lördagkvällen blev det schlager på Torget tillsammans med Åse, Mats, Andreas, Dalibor och Fabian. Trevligt! Efter schlager, middag och lite drinkar hamnade vi på Södermalm Ett ställe.

"Hej, jag heter Stefan och jag är glad!"

Söndag bestod av tvätt, tv-spel, promenad, glass och film. Mysigt värre!


Nej, dags att jobba lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0