Onsdag? Torsdag?

2010-03-03 @ 22:26:51
Det har känts som torsdag hela dagen idag för mig, vilket gör att imorgon känns det som om det skulle vara fredag. Kom på mig själv nyss med att sitta och planera helgen, med start från imorgon då. Knas det kan bli ibland!

Mina planer för helgen so far:
1. Träna - måste ju röra på arslet någon gång denna vecka. Får typ bli step eller aerobics lördag morgon. Vilket jag inte alls är så peppad för. Bajs.
2. Schlagerkväll på vad-det-nu-hette, i Gamla Stan. Åse, Mats och kanske några fler kommer med. PEPP!
3. Se Luftslottet som sprängdes, sen får vi se om det blir på bio eller hyrfilm.

Mina planer just nu:
1. Sängen - tröööööött!
2. God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0