Toapapper och rörigt skrivbord.

2010-03-19 @ 14:02:23
Min mamma är en ängel. Hon kom hit med toapapper på sin lunch, så här råder längre ingen nöd! ;)

Annars då? Ja, mitt skrivbord svämmar över av papper, beställningar, skärm till kassan, mus till kassan, lite fler beställningar, lite choklad, och så det vanliga: min skärm, mitt tangentbord, min mus, telefon, headset, pennställ, gemställ, nycklar, mobil och blablabla. Och så lite fler beställningar. Börjar dock reda upp sig, beställningar försvinner på löpande band. Tummen upp för det!

Frågeställning just nu: Om man skriver Privat under företag... Har man ett företag som heter Privat då eller menar man att man beställer som privatperson? Hum?
Äsch, han vår tåla att det står Privat överst på fakturan, för något säger mig att han inte har ett företag som heter så. Har man inget företag så skriver man ingenting, kapris?

Kommentarer
Postat av: Nina

Snäll mamma du har =).



Har ni det bra i sthlm då? saknar er massor!!

KRAAAAM

2010-03-19 @ 21:53:43     URL: http://mongobongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0