Tonight I be like Armstrong...

2010-03-10 @ 23:13:18
Jag borde egentligen sova, men jag har ingen lust. Jag är grymt trött, men jag orkar inte sova. Låter som en bra kombination va?

Hela dagen har jag varit trött faktiskt, vilket resulterade i en hel del fnitter och flams på jobbet. Vi fick dock en del gjort i alla fall, till exempel ett schema för sommaren, för mig, Linnea, Kaffe och Red Bull. Bubbel blir tyvärr arbetslös och Åse får sällskap av Glass. Blir nog en bra sommar, ska vi se! :) Angående schemat kan man lungt säga att vi är ute i god tid i år, vilket är toppenskönt.
Efter jobbet blev det träning på Friskis&Svettis, mest ben men även lite mage och rygg. Jag tyckte jag var jätteduktigt som inte gav efter för sötsuget på Ica på väg hem, men självklart möts man då istället av fem jättestora förpackningar med godis som pappa köpt hem vid senaste utlandsvistelsen hemma. Varav två som var öppna. Ajaj.

Nej, nu säger datorn god natt snart, inte mycket batteri kvar, så jag får väl göra det samma. Natti natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0