Utmaning till mig själv.

2010-03-03 @ 15:01:45
När jag pratar i telefon säger jag "eeh" väldigt mycket. Jag har hört det sägas förut, men inte orkat bry mig riktigt. Nu har Linnea varit på mig (igen?) och nu ska fan i mig mitt eeh-ande bort.
Jag är grymt medveten om det nu och blir sur varje gång det slipper ur mig. Sist sa jag det en gång och oj, vad jag skrek på mig själv inombords. Så, nu ska det bli ändring.

Utmaning: Sluta säga "eeh".
Start: Idag.
Mål: Ja, Linnea, något förslag?


Psst! Samtalet jag hade nyss vart det inget eeh alls! Pratade i och för sig med Per, som har blivit lite av en kompis. Hahaha.
Men vi ju kan säga att det var ett framsteg i alla fall... Pepp pepp!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Mål: du ska kunna köra ett helt långt utdraget boknings samtal eller kund i butiken utan att ens tveka. EEEEHHH ska inte finnas i din vokabulör eller va fan det nu heter!

2010-03-03 @ 15:50:41     URL: http://leamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0