Surare än surast.

2008-02-12 @ 18:18:11
Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag var sur på mamma. Och jag tycker väl att jag har all rätt att vara det, trots lite tråkiga saker jag inte tänker nämna här...

Mamma och jag har tidigare pratat om att åka utomlands under något lov. Jag har pratat om att åka under årets påsklov, en sista-minuten eller något sådant, så att jag kanske kan vara lite brun till min student i år.
Sedan började mamma prata med pappa om att åka någonstans när hon fyller 60, alltså nu i maj, och det var då jag blev sur.
Mamma anser väl att våran lilla weekend trip till Tallinn i somras var att åka utomlands och ha kul. Hon anser också att hon inte vill vara hemma under sin födelsedag och att hon har inte någon lust med en fest.
Jag anser att jag var först med att vilja åka någonstans och är väl surare än surast just nu, efter att pappa kommit hem och meddelat att mamma och han åker till Kreta i maj.

Orättvist?


Blääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0