Torsdag

2008-02-07 @ 22:13:28
Det här är lite av en premiär faktiskt! För jag har aldrig bloggat på en torsdag någon gång. I alla fall aldrig med den här bloggen (jag har haft en tidigare, men den är borttagen, ville starta på ny kula)...
Brukar nämligen vara så att jag är så trött när jag kommer hem från stallet, så det blir aldrig av att jag sätter på datorn, men idag skulle jag kolla lite busstider så... :)

I alla fall, dagen idag:

1. Tog fel på busstiden och kom därmed 10 minuter försent till skolan. Var ingen större skada skedd, men i alla fall... Vi hade debatt på miljöpolitik/miljökunskap och det gick bra.

2. Lunch.

3. Estetisk verksamhet. Vi gjorde gipsmasker, lite skojjigt även om jag gjort det förut. (Idag var tredje gången för mig!)

4. Stallet. Vi körde konbana med lite hoppning. Jag red en häst som heter Fabian och det gick la bra. :)

image11

5. Skjuts hem av mamma, dusch, kvällsmacka + Gaygalan, dator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0